keskiviikko 18. tammikuuta 2023

Sataa sataa ropisee ...

 ...pilipilipom pom pom 🌧

KĂ€ytiin katsomassa, joko harjulla voi vapaasti kĂ€vellĂ€ vai vielĂ€kö on ladut. Olihan ne, ladut. Sen verran on vielĂ€ sielĂ€ lunta nĂ€ien sateiden jĂ€lkeen. Muutama hiihtĂ€jĂ€kin ohitettiin. Haukkujen kera. Sivussa kĂ€veltiin, ei menty ladulle. TÀÀllĂ€ etelĂ€ssĂ€ on lunta niin vĂ€hĂ€n aikaa, ettĂ€ hiihtĂ€jĂ€t hiihtĂ€köön. MeillĂ€ riittÀÀ kyllĂ€ teitĂ€ tallattavaksi ja puunrunkoja haisteltavaksi. Harjulle mennÀÀn sitten taas kun lumet on kokonaan poissa. 





Ei kommentteja:

LÀhetÀ kommentti

SynttÀrikarhu.

 Velipoika tĂ€ytti vuosia ja on oluen ystĂ€vĂ€. Puikoille karhusukat, joihin ohje löytyi  tĂ€stĂ€ blogista.  Lankana Tokmannilta ostettu Kotikult...