...pilipilipom pom pom đ§
KÀytiin katsomassa, joko harjulla voi vapaasti kÀvellÀ vai vielÀkö on ladut. Olihan ne, ladut. Sen verran on vielÀ sielÀ lunta nÀien sateiden jÀlkeen. Muutama hiihtÀjÀkin ohitettiin. Haukkujen kera. Sivussa kÀveltiin, ei menty ladulle. TÀÀllÀ etelÀssÀ on lunta niin vÀhÀn aikaa, ettÀ hiihtÀjÀt hiihtÀköön. MeillÀ riittÀÀ kyllÀ teitÀ tallattavaksi ja puunrunkoja haisteltavaksi. Harjulle mennÀÀn sitten taas kun lumet on kokonaan poissa.



Ei kommentteja:
LÀhetÀ kommentti